گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

فرهاد در انتظار نتایج نکونام

  • کد خبر: ۲۲۵۴۹۲
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
فرهاد در انتظار نتایج نکونام
فرهاد مجیدی در انتظار نتایج جواد نکونام است. اگر استقلال قهرمان لیگ نشود، بار دیگر نام او به عنوان گزینه بازگشت به استقلال مطرح خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی این روز‌ها در سکوت به سر می‌برد. او درحالی‌که بعد از جدایی از الاتحاد کلبا به‌دنبال حضور در تیم المپیک امارات بود، این‌روز‌ها بدون تیم است و در هیچ باشگاه یا تیم ملی مربیگری نمی‌کند. نزدیکان به فرهاد مجیدی معتقدند او درحال ارزیابی وضعیت دیگرتیم‌هاست؛ حتی فرهاد نیم‌نگاهی هم به بازگشت به استقلال دارد. این بازگشت درشرایطی مهیا خواهد شد که استقلال به نتیجه مطلوب نرسد و در هفته‌های پایانی لیگ برتر از صدر بیفتد و جام را از دست بدهد. درآن‌صورت قطعا فن‌پیج‌های سرمربی سابق استقلال شروع به فعالیت خواهند کرد تا شاید موجب بازگشت او به استقلال شوند.

اینکه مجیدی در انتظار نتایج استقلال در هفته‌های آتی است، چندان هم بی‌منطق نیست. به‌هرحال اگر جواد نکونام با استقلال قهرمان نشود و در یک فصل هیچ جامی نگیرد، تنهاگزینه داخلی که به ذهن خواهد رسید تا دوباره به استقلال بازگردد، شخص مجیدی است و سرمربی سابق آبی‌ها دوباره تبدیل به یک گزینه جدی برای استقلال خواهد شد؛ البته روی دیگر سکه این است که استقلال با نکونام قهرمان لیگ شود که در این شرایط مجیدی دست‌کم تا دو فصل آینده نمی‌تواند شانسی برای حضور خود روی نیمکت استقلال متصور باشد و با توجه به اینکه مدیریت استقلال نیز دچار تغییر شده و به احتمال زیاد خطیر از جایگاهش در آینده عزل خواهد شد، جایگاه نکونام محکم‌تر از هر زمان دیگری می‌شود.


در این صورت مجیدی هرگز نمی‌تواند در سال‌های پیش‌رو به فکر بازگشت به استقلال باشد؛ اما حتی اگر استقلال در فصل جاری به واسطه تفاضل گل یا با یک‌امتیاز کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود از قهرمانی جا بماند، به‌طورقطع پروژه بازگشت فرهاد کلید خواهد خورد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->